Mengejar cita-cita yang tiada kesudahan

Buletin utama TV3 menyiarkan sebahagian gambar muka Elizaberth Wong sedang tidur untuk membuktikan kesungguhan Amno melalui TV3 bagi menjatuhkan maruah dan martabat seorang manusia dengan menghalalkan cara walau bercanggah dengan perinsip kebebasan.

Perkara yang belum pasti telah diperbesarkan oleh TV3, kain terselak dan kaki terkangkang, istilah “ter” yang disebutkan pembaca berita sebagai tidak sengaja atau ada individu lain yang sengaja menyelak kain ketika tidur dan mengambil gambar.

Jadi betulkah cerita Elizaberth Wong tidur bogel sebagaimana yang digembar gemburkan oleh media? Sedangkan berita TV3 menyebut cuma kain terselak, ini bermakna Elizaberth Wong masih memakai kain dan bukannya tidur berbogel, mungkin sesetengah orang menjadi perkara biasa kalau tidur terkangkang ke, tertiarap ke atau tertonggeng ke kerana semasa tidur sesaorang itu tidak sedar apa yang sedang berlaku.

Mungkin akibat dari ketiadaan isu untuk dibangkitkan, namun nama hendak juga dinaikkan dimata perwakilan terutama menjelang pemilihan Amno, tanpa segan silu pembawa cerita ini sanggup menghebohkan gambar orang sedang tidur bagi mengaib dan menghina serta menjatuhkan maruah sasaorang tanpa merasa kesal, yang penting bagi mereka apa yang dihajati tercapai.

Comments :

0 ulasan to “Mengejar cita-cita yang tiada kesudahan”

Post a Comment