Selamat Mengundi

Pengundi di Kula Terengganu akan memulakan pengundiannya pagi nanti bagi menunaikan tanggung jawab kepada negara yang mengamalkan demokrasi bagi menentukan siapa yang akan bergelar YB bagi mewakili parti masing-masing, dalam keadaan semasa boleh dilihat PAS masih menjadi pilihan, soal majoriti bukan menjadi ukuran, yang penting dakwah serta perjuangan Islam dapat dikembangkan.

Semuga sokongan yang bakal ditunjukkan oleh pengundi memberi harapan baru kepada kebangkitan PAS bersama Pakatan Rakyat untuk bangkit berjuang bagi membisukan pemimpin BN sehingga menjelang PRU 13.

Pilihanraya kecil Kuala Terengganu dilihat tenang, tiada isu panas yang boleh menegangkan suasana, tidak banyak berita yang dapat dilapor oleh akhbar, cuma tawaran pembangunan yang dimainkan BN memenuhi ruang media, pengurus pilihanraya yang sepatutnya berkecuali secara terbuka memberi sokongan kepada BN, akhirnya melepas jawatan yang dilihat sebagai mengesahkan dakwaan salah guna kuasa memaksa kaitangan kerajaan mengundi BN.

Oleh itu marilah kita sama-sama berdoa agar PAS beroleh kemenangan bagi membuktikan bahawa rakyat Terengganu memerlukan PAS untuk membawa suara mereka ke parlimen.

Anggaplah ugutan, tawaran imbuhan (rasuah), kehadiran polis yang ramai dan janji pembangunan sebagai cabaran, bukan sebagai halangan untuk mengundi PAS, kerana kehadiran pembangkang akan merancakkan lagi pembangunan, lihat saja di Bukit Bintang atau Pengkalan Chepa yang belum pernah dimenangi BN, namum kemajuannya melebihi tempat lain yang seangkatan dengannya.

Semuga hari esok akan lebih bermakna. Undilah PAS

Comments :

0 ulasan to “Selamat Mengundi”

Post a Comment