Takziah buat En Jaafar Mustafa

Saya mengambil kesempatan disini untuk mengucapkan takziah diatas kehilangan isteri dan anak beliau yang telah dijemput untuk menemui tuhan Rabuljalil, saya difahamkan En Jaafar telah terlibat didalam kemalangan jalanraya di Kuala Lumpur pada 1 Mei 2009 lebih kurang jam 2.30 pagi.

Untuk makluman En Jaafar adalah salah seorang kakitangan Teras Dara Konsortium Sdn Bhd yang bertugas dan menetap di Bandar Muadzam Shah.

Akibat dari kemalangan itu beliau telah kehilangan isteri dan anaknya, En Jaafar dan dua anaknya yang lain masih dirawat di Hospital Kuala Lumpur.

Benarlah firman Allah yang bermaksud 'Sesungguhnya setiap yang hidup akan menemui mati' cuma bila, dimana dan punca kematian tidak diketahui, oleh itu beruntunglah orang yang senantiasa mentaati perintah Allah dan menjauhi larangannya.

Diharapkan En Jaafar bersabar dan tabah menghadapi ujian dari Allah, sesungguhnya Allah sentiasa bersama-sama dengan orang yang sabar.

Disini juga saya mendoakan agar En Jaafar dan anak akan segera sembuh seperti biasa dan dapat menyambung tugasan serta amanah yang telah dipertanggungjawabkan.

Comments :

0 ulasan to “Takziah buat En Jaafar Mustafa”

Post a Comment