Taktik Kotor BN

BN / Umno akan terus menggunakan taktik kotor dalam menghadapi Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang.

Ini ekoran BN / Umno yang cukup tertekan dalam usaha mempertahankan kemenangan sebelum ini dari dirampas oleh PAS yang mewakili Pakatan Rakyat, bagi PAS kemenangan tetap dicari, sekiranya dapat ia merupakan bonus yang akan mendekatkan jurang perbezaan kerusi Dun di NSDK.

Oleh itu petugas Pakatan Rakyat hendaklah berhati-hati dalam menjalankan tugas yang diamanahkan, jangan sampai tindak tanduk dapat diputar belitkan oleh BN yang berada dalam kesempitan sekarang.

Bagi BN mereka akan menggunakan apa sahaja cara untuk menjatuhkan imej Pakatan Rakyat terutama PKR dan PAS, Agensi kerajaan akan terus diguna termasuk yang terbaru Hospital dan TV3 digunakan untuk menunjukkan bagaimana Abdul aziz terbaring di Hospital selepas 24 jam, pukul hari ini, esok baru sakit, hebat Aziz boleh tahan kesakitan sehingga 24 jam.

Besar kemungkinan pelakon utama Mohd. Saiful Bukhari Azlan akan digunakan oleh BN untuk meraih sokongan pengundi di Bagan Pinang yang akan memburuk-burukkan Dato Sri Anuar dan PKR .

Isu YDP MAIPP sengaja diperbesarkan dengan pendedahan yang dibuat oleh Yang Dipertua MAIPP ketika ini, Shabudin Yahaya dengan tujuan untuk menjatuhkan kewibawaan Lim Guan Eng tetapi sebenarnya telah menjatuhkan maruah dirinya sendiri kerana tempoh tugas beliau akan tamat tempoh pada 31 Disember ini, mana boleh ada dua YDP MAIPP dalam satu masa.

Comments :

0 ulasan to “Taktik Kotor BN”

Post a Comment