Umno Parti Islam Hadhari

SIK 10 Sept. - Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan, UMNO adalah sebuah parti Islam yang sebenar walaupun ia tidak menggunakan label Islam dalam membela dan merancang pembangunan umat di negara ini. Utusan

Kalau nak lebih tepat Datuk najib kena sebut Umno adalah parti Islam Hadari yang sebenar, kerana amalan Islam Hadari semua boleh, boleh bersalam lelaki perempuan, boleh berlaga pipi lelaki perempuan, tak pakai tudung pun tak mengapa malah jika terpaksa boleh pula melacur kata menteri ummul hadari.

Berapa banyak pula lesen judi, kedai arak dan pusat disko yang telah diluluskan oleh kerajaan BN yang diterajui parti Umno Islam Hadhari jadi dimakah bezanya dengan parti bukan Islam?
Semuanya menjadi amalan atau dengan kata lain dijadikan akidah kepada Umno parti Islam hadhari .

Umno sepatutnya memperjuangkan agar Islam menjadi aqidah kepada Negara Malaysia, samada dari sudut Ibadat, Munaqahat, Muamalat dan tidak memisahkan soal pentadbiran dan perundangan dengan agama.

Peristiharan Umno sebagai parti Islam adalah kesinambungan kepada peristiharan Malaysia sebagai Negara Islam yang telah dibuat oleh PM sebelum ini untuk mengabui mata rakyat terutama menjelang pilihan raya kecil Bagan Pinang.

Comments :

0 ulasan to “Umno Parti Islam Hadhari”

Post a Comment